Vakantiewerk: Inhouse locatie (Beilen)

Jouw verantwoordelijkheden en uitdagingen zijn:

  • Je bent werkzaam op onze Inhouse vestiging intern bij de opdrachtgever;
  • Je beantwoordt vragen van onze flexkrachten omtrent de personeelsplanning, verloning, contractadministratie etc.;
  • Je neemt ziekmeldingen op volgens het protocol en verwerkt deze op een correcte manier;
  • Je controleert de opkomst van de flexkrachten voor de start van de dienst;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor optimaal en efficiënt poolbeheer;
  • Je verzorgt de administratie rondom het tewerkstellen van flexkrachten;
  • Je ondersteunt bij de werving van flexkrachten (voeren van intake gesprekken), inschrijvingen, planningen en personeelsadministratie.

 

Wat wij vragen:

  • Je volgt een HBO/WO opleiding (bijv. HRM of commerciële opleiding);
  • Je beschikt over daadkracht, bent eager, enthousiast en dienstverlenend;
  • Je bent in de periode juni 2017 tot september 2017 voor 16-40 uur per week beschikbaar;

 

Wat je van ons kan verwachten:

  • Vakantiewerk binnen een enthousiast team met gemotiveerde collega’s;
  • Een passend uurloon;
  • Een plek binnen een interessante omgeving die continu in beweging is, waarbij je in een korte periode veel werkervaring op kan doen.

 

Heb je interesse?

Stuur je reactie met CV dan direct naar: e.vanderweijden@flexspecialisten.nl  Voor meer informatie kun je contact opnemen met Emily van der Weijden, telnr. 088-5940100.

Contact

Flexspecialisten is gevestigd in het Flexhuis.


Bezoekadres: Raadhuislaan 30, 5341 GM Oss

Postadres: Postbus 294, 5340 AG Oss

Telefoon: +31 (0)88 594 01 00

E-mail: info@flexspecialisten.nl