Vorige week kwamen we weer samen voor onze kwartaalmeeting: een vast moment waarop we stilstaan bij waar we nu staan, waar we naartoe willen én hoe we als organisatie blijven groeien.

Waarom we dit elk kwartaal doen? Omdat structureel reflecteren én vooruitkijken essentieel is om onze dienstverlening continu te verbeteren. Voor onze klanten, onze flexmedewerkers én voor onszelf.
Tijdens deze editie stonden onder andere de volgende onderwerpen centraal:

>> Sales & Operations: terugblik 2025 & forecast 2026

We keken naar de resultaten van dit jaar, de ontwikkelingen bij bestaande én nieuwe klanten, en de plannen om in 2026 verder te groeien met betere samenwerking tussen teams.

>> Gelijkwaardig belonen & wijzigingen per 2026

Een belangrijk onderdeel: de impact van de nieuwe wet- en regelgeving rondom het ABU-CAO en wat dit betekent voor onze flexwerkers en klanten. Denk aan aanpassingen in pensioen, vakantiedagen, ziekteverzuim en het equivalent beloningspakket.

>> MTO & FlexTrack 2.0

We bespraken de inzichten uit het medewerkers-tevredenheidsonderzoek én de verbeteringen binnen het door ons ontwikkelde coachingssysteem FlexTrack waarmee we de voortgang van flexmedewerkers kunnen monitoren om nóg beter in contact te staan met ze. 

>> Marketing updates

Van het klanttevredenheidsonderzoek, tot de nieuwe AI-chatbot, website-optimalisaties, e-mailcampagnes, het loyaliteitsprogramma en de nieuwste editie van ons magazine. 

Tot slot kwam Sinterklaas ook nog even langs voor een feestelijke afsluiting.

Met nieuwe inzichten, frisse energie en concrete plannen gaan we vol vertrouwen richting 2026!